講演・口頭発表等 - 青木 慶
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仕事を通じたウェルビーイングの向上 -複業による個人知の深化のプロセス-
青木慶
第3回ウェルビーイング学会学術集会 (武蔵野大学) 2025年3月 ウェルビーイング学会
開催年月日: 2025年3月
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The Ripple Effect: Elevating Well-Being through the Dynamics of Knowledge Sharing
Kei Aoki
International Conference on Managing Talent and Market in Artificial Intelligence (AI) Driven Digital Economy 2024年12月
開催年月日: 2024年12月
国名:インド
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オンラインサロンから派生する価値共創 個人知の融合を促進するコミュニティとは
青木慶
日本マーケティング学会 マーケティングカンファレンス2024 2024年10月
開催年月日: 2024年10月
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The Ripple Effect: Elevating Well-Being through the Dynamics of Knowledge Sharing
Kei Aoki
33rd International Congress of Psychology (Prague) 2024年7月
開催年月日: 2024年7月
国名:チェコ共和国
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Enhancing Well-being Through Knowledge Sharing- Unlocking the Potential of User Innovation-
Kei Aoki
20th Open and User Innovation Conference (Kühne Logistics University ) 2023年7月
開催年月日: 2023年7月
国名:ドイツ連邦共和国
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The Impact of Knowledge Sharing Positioning on Well-Being: Work vs. Hobbies
Kei Aoki
2023 Global Experts meet on Neurology, Neuroscience and Brain Disorders 2023年4月
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The Impact of Knowledge Sharing Positioning on Well-Being: Work vs. Hobbies
Kei Aoki
2023 AMA Winter Academic Conference 2023年2月 American Marketing Association
国名:アメリカ合衆国
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Why Knowledge Sharing Increases Well-being -the case of Adult Fans of LEGO-
Kei Aoki
The 2nd International Conference on Neuroscience and Psychiatry 2022年11月
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推し活と持続的幸福度の関係性 ー顧客エンゲージメントの観点からの考察ー
青木慶
日本消費者行動研究学会 第65回消費者行動研究コンファレンス 2022年10月 日本消費者行動研究学会
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スキルシェアの位置付けと持続的幸福度の関係性-副業と趣味の比較検討-
青木慶
日本マーケティング学会 マーケティングカンファレンス2022 (法政大学) 2022年10月 日本マーケティング学会
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Why Knowledge Sharing Increases Well-being -the case of Adult Fans of LEGO-
Kei Aoki
35th World Summit on Positive Psychology, Happiness, Mindfulness, and Wellness 2022年4月
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Why Knowledge Sharing Increases Well-being -the case of AFOL-
Kei Aoki
2022 AMA Winter Academic Conference 2022年2月 American Marketing Association
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統合型ブランド・コミュニケーションを成功させるにはー組織的要因からの考察ー
青木慶、久保田進彦、佐藤達郎
日本広告学会第52回全国大会 (オンライン) 2021年11月 日本広告学会
開催年月日: 2021年11月
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なぜ知の共有が持続的幸福度を高めるのか -AFOLの事例より-
青木慶
日本マーケティング学会 マーケティングカンファレンス2021
開催年月日: 2021年10月
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The relationship between well-being and the diffusion of user innovations
Kei Aoki
32nd International Congress of Psychology
開催年月日: 2021年7月
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Novel Partnership between Brands and “Extreme” Customers
Kei Aoki, Chikako Ishizuka
2021 AMA Winter Academic Conference
開催年月日: 2021年2月
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個人知の活用と持続的幸福度の関係性 ― スキルシェアがもたらす社会的価値―
青木慶
日本マーケティング学会 マーケティングカンファレンス2020
開催年月日: 2020年10月
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C to Cビジネスへの参画がもたらす社会的価値
青木慶
日本消費者行動研究学会 第59回消費者行動研究コンファレンス
開催年月日: 2019年10月
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「ファン」の定義に関する考察
青木慶
日本マーケティング学会 マーケティングカンファレンス2019
開催年月日: 2019年10月
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Why Build Sustainable Relationships with Customers?
Kei Aoki , R. Keith Tudor , Aberdeen Leila Borders & Deborah H. Lester
2019 Atlantic Marketing Association Conference
開催年月日: 2019年9月
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How to increase social welfare through household sector innovation?
Kei Aoki
17th International Open and User Innovation Conference (Utrecht Uviversity)
開催年月日: 2019年7月 - 2019年8月
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The Relationship between Brand Experience and Word-of-Mouth (WOM)
Kei Aoki, Efua Obeng, Aberdeen Leila Borders, Deborah Lester
2019 AMA Winter Academic Conference (Austin, U.S.A.) American Marketing Association
開催年月日: 2019年2月