論文 - PALMER Roger W.
-
Reaching Out to Students Individually while Teaching Emergency Online Courses
Roger Palmer
Hirao School of Management Review (2021) 11 75 - 85 2021年3月
単著
出版者・発行元:Konan University
-
Reaching Out to Students Individually while Teaching Emergency Online Courses
Roger Palmer
Hirao School of Management Review (2021) 11 75 - 85 2021年3月
-
Towards a Pedagogy for Learner Engagement Involving Spoken Texts
Roger Palmer
Literacies, Culture, and Society towards Industrial Revolution 4.0. Reviewing Policies, Expanding Research, Enriching Practices in Asia. 299 - 316 2021年1月
単著
出版者・発行元:Nova Science Publishers, New York
-
Towards a Pedagogy for Learner Engagement Involving Spoken Texts
Roger Palmer
Literacies, Culture, and Society towards Industrial Revolution 4.0. Reviewing Policies, Expanding Research, Enriching Practices in Asia. 299 - 316 2021年1月
-
Engagement and Technology: Towards a Pedagogy for Learner Engagement in Spoken Texts
Roger Palmer
Konan University Sogo Kenkyuusho 139 81 - 102 2020年3月
単著
-
Engagement and Technology: Towards a Pedagogy for Learner Engagement in Spoken Texts
Roger Palmer
Konan University Sogo Kenkyuusho 139 81 - 102 2020年3月
単著
-
Workshop on Vocabulary: Words and How They Function in Texts
Roger Palmer
甲南大学マネジメント創造学部HSMR編集委員会 (2019) 9 23 - 29 2019年3月
単著
-
Workshop on Vocabulary: Words and How They Function in Texts
Roger Palmer
甲南大学マネジメント創造学部HSMR編集委員会 (2019) 9 23 - 29 2019年3月
単著
-
Helping Language Instructors Teach the Procedure Genre
Roger Palmer
甲南大学マネジメント創造学部HSMR編集委員会 8 18 - 30 2018年3月
単著
-
Helping Language Instructors Teach the Procedure Genre
Roger Palmer
甲南大学マネジメント創造学部HSMR編集委員会 8 18 - 30 2018年3月
単著
-
Active Learning in Japanese University EFL Classes: Clarifying the Construct
Brent A Jones, Roger Palmer
甲南大学マネジメント創造学部HSMR編集委員会 (2017) 7 107 - 125 2017年3月
単著
-
Active Learning in Japanese University EFL Classes: Clarifying the Construct
Brent A Jones, Roger Palmer
甲南大学マネジメント創造学部HSMR編集委員会 (2017) 7 107 - 125 2017年3月
共著
-
Support Structures for a Content-Focused EFL Program
Brent A. Jones & Roger Palmer
Memoirs of Learning Utility Center for Konan University Students Vol.2 81 - 107 2017年3月
単著
-
Active Learning in Japanese University EFL Classes: Clarifying the Construct
Brent A. Jones & Roger Palmer
甲南大学マネジメント創造学部HSMR編集委員会 第7巻 107 - 125 2017年3月
単著
-
Support Structures for a Content-Focused EFL Program
Brent A. Jones, Roger Palmer
Memoirs of Learning Utility Center for Konan University Students Vol.2 81 - 107 2017年3月
共著
-
Active Learning in Japanese University EFL Classes: Clarifying the Construct
Brent A. Jones, Roger Palmer
甲南大学マネジメント創造学部HSMR編集委員会 第7巻 107 - 125 2017年3月
共著
-
Lessons Learned: Maintaining a Language Focus in CLIL Programs
Brent A. Jones & Roger Palmer
甲南大学マネジメント創造学部HSMR編集委員会 第6巻 178 - 187 2016年3月
単著
-
Lessons Learned: Maintaining a Language Focus in CLIL Programs
Brent A. Jones, Roger Palmer
甲南大学マネジメント創造学部HSMR編集委員会 第6巻 178 - 187 2016年3月
共著
-
How can a mobile device be effectively utilised for studying in an e-learning context?
Roger Palmer, Rosalie Tan Ying Yann
甲南大学マネジメント創造学部HSMR編集委員会 5 81 - 97 2015年3月
単著
-
How can a mobile device be effectively utilised for studying in an e-learning context?
Roger Palmer, Rosalie Tan, Ying Yann
甲南大学マネジメント創造学部HSMR編集委員会 5 81 - 97 2015年3月
共著
-
Learner Use of Personal Learning Environments in Education
Roger Palmer, Rosalie Tan Ying Yann
甲南大学情報教育研究センター紀要14号 2015年 14 1 - 36 2015年3月
単著
-
Learner Use of Personal Learning Environments in Education
Roger Palmer, Rosalie Tan, Ying Yann
甲南大学情報教育研究センター紀要14号 2015年 14 1 - 36 2015年3月
共著
-
Impact on the L2 Writing Ability of Learners by Explicit Teaching of an ICT-mediated Genre-based Approach to Writing
Roger Palmer et al
Konan University Sogo Kenkyuusho 121 2014年3月
単著
-
Impact on the L2 Writing Ability of Learners by Explicit Teaching of an ICT-mediated Genre-based Approach to Writing
Roger Palmer
Konan University Sogo Kenkyuusho 121 2014年3月
単著
-
Learner Autonomy: Activities to put students first 査読あり
Roger Palmer
Teachers Helping Teachers: The Proceedings of 2012 Conferences 100 - 105 2013年4月
単著
-
Learner Autonomy: Activities to put students first
Roger Palmer
Teachers Helping Teachers: The Proceedings of 2012 Conferences 100 - 105 2013年4月
単著
-
Reflections on using iPads for teaching and learning in Indonesia and Japan
Roger Palmer and Nur Iswanti, S.
ETAS English Teachers Association, Switzerland 30 ( 2 ) 71 - 73 2013年3月
単著
-
Reflections on using iPads for teaching and learning in Indonesia and Japan
Roger Palmer, Nur Iswanti, S
ETAS English Teachers Association, Switzerland 30 ( 2 ) 71 - 73 2013年3月
共著
-
The Impact on the L2 Writing Ability of Learners by Explicit Teaching of an ICT-mediated Genre-based Approach to Writing
Roger Palmer
Institute for Interdisciplinary Studies Konan University 第56号 13 - 14 2013年3月
単著
-
The Impact on the L2 Writing Ability of Learners by Explicit Teaching of an ICT-mediated Genre-based Approach to Writing
Roger Palmer
Institute for Interdisciplinary Studies Konan University 第56号 13 - 14 2013年3月
単著
-
Promoting collaboration via Moodle
Brent Jones and Roger Palmer
甲南大学情報教育研究センター紀要12号 2013年 12 2013年1月
単著
-
Promoting collaboration via Moodle
Brent Jones, Roger Palmer
甲南大学情報教育研究センター紀要12号 2013年 12 2013年1月
共著
-
A Third Way: Online Labs Integrated with Print Materials 招待あり 査読あり
Roger Palmer
Indonesian Journal of Applied Linguistics 2 ( 1 ) 1 - 9 2012年7月
単著
-
A Third Way: Online Labs Integrated with Print Materials
Roger Palmer
Indonesian Journal of Applied Linguistics 2 ( 1 ) 1 - 9 2012年7月
単著
-
The Impact on the L2 Writing Ability of Learners by Explicit Teaching of an ICT-mediated Genre-based Approach to Writing
Roger Palmer
Institute for Interdisciplinary Studies Konan University 第55号 13 - 14 2012年7月
単著
-
The Impact on the L2 Writing Ability of Learners by Explicit Teaching of an ICT-mediated Genre-based Approach to Writing
Roger Palmer
Institute for Interdisciplinary Studies Konan University 第55号 13 - 14 2012年7月
単著
-
The CUBE English Program and a Content-Based Approach to Instruction
Roger Palmer
Hirao School of Management Review (Konan University) 第2巻 30 - 52 2012年3月
単著
-
Genre-based Writing Instruction and Learning
Roger Palmer
Hirao School of Management Review (Konan University) 第2巻 53 - 65 2012年3月
単著
-
The CUBE English Program and a Content-Based Approach to Instruction
Roger Palmer
Hirao School of Management Review (Konan University) 第2巻 30 - 52 2012年3月
単著
-
Genre-based Writing Instruction and Learning
Roger Palmer
Hirao School of Management Review (Konan University) 第2巻 53 - 65 2012年3月
単著
-
Teaching Writing Through the Genres
Roger Palmer
Teachers Helping Teachers: The Proceedings of 2011 Conferences, Seminars and Workshops 81 - 87 2012年2月
単著
-
Teaching Writing Through the Genres
Roger Palmer
Teachers Helping Teachers: The Proceedings of 2011 Conferences, Seminars and Workshops 81 - 87 2012年2月
単著
-
iZone and blended learning: the means to embrace challenges in English pedagogy 査読あり
Roger Palmer
Studies in Communication, Research Institute for Communication, Kansai University of International Studies No. 9 71 - 72 2011年3月
単著
-
iZone and blended learning: the means to embrace challenges in English pedagogy
Roger Palmer
Studies in Communication, Research Institute for Communication, Kansai University of International Studies No. 9 71 - 72 2011年3月
単著
-
Bringing Sociocultural Theory into Classroom Practice: a Workshop 査読あり
Roger Palmer
Teachers Helping Teachers: The Proceedings of 2010 Conferences, Seminars and Workshops 33 - 39 2011年2月
単著
-
Bringing Sociocultural Theory into Classroom Practice: a Workshop
Roger Palmer
Teachers Helping Teachers: The Proceedings of 2010 Conferences, Seminars and Workshops 33 - 39 2011年2月
単著
-
THT Seminar in Kyrgyzstan: Teacher Education as a Blueprint for Development
Roger Palmer
Hirao School of Management Review (Konan University) 第1巻 126 - 139 2011年1月
単著
-
THT Seminar in Kyrgyzstan: Teacher Education as a Blueprint for Development
Roger Palmer
Hirao School of Management Review (Konan University) 第1巻 126 - 139 2011年1月
単著
-
The Blended/Hybrid Model of Integrated Learning in Language Education via iZone
Roger Palmer
甲南大学情報教育研究センター紀要 9号 2010年1月
単著
-
The Blended/Hybrid Model of Integrated Learning in Language Education via iZone
Roger Palmer
甲南大学情報教育研究センター紀要 9号 2010年1月
単著
-
Approaches to Lesson Planning: a Workshop 査読あり
Roger Palmer
Proceedings of Teachers Helping Teachers, JALT SIG Publication 91 - 106 2009年12月
単著
-
Approaches to Lesson Planning: a Workshop
Roger Palmer
Proceedings of Teachers Helping Teachers, JALT SIG Publication 91 - 106 2009年12月
単著
-
CLT versus context-based language teaching: Which works best?
Roger Palmer
Proceedings of Teachers Helping Teachers, JALT SIG Publication 52 - 57 2008年12月
単著
-
CLT versus context-based language teaching: Which works best?
Roger Palmer
Proceedings of Teachers Helping Teachers, JALT SIG Publication 52 - 57 2008年12月
単著
-
Building Listening Proficiency 査読あり
Roger Palmer
Proceedings of Teachers Helping Teachers, JALT SIG Publication 80 - 86 2007年8月
単著
-
Building Listening Proficiency
Roger Palmer
Proceedings of Teachers Helping Teachers, JALT SIG Publication 80 - 86 2007年8月
単著
-
Communication Strategies in the ESL Classroom 招待あり 査読あり
Roger Palmer
斎藤栄二先生退職記念論文集 (Sanseido) 156 - 166 2007年3月
単著
-
Communication Strategies in the ESL Classroom
Roger Palmer
斎藤栄二先生退職記念論文集 (Sanseido) 156 - 166 2007年3月
単著
-
Bridging the Gap between CLT Theory and Practice in a Japanese Junior High School 招待あり 査読あり
Chris Campbell, Atsuko Kikuchi, Roger Palmer
関西大学外国語教育研究 第12号 1 - 20 2006年10月
単著
-
Bridging the Gap between CLT Theory and Practice in a Japanese Junior High School
Chris Campbell, Atsuko Kikuchi, Roger Palmer
関西大学外国語教育研究 第12号 1 - 20 2006年10月
共著
-
Selecting and Adapting Communication Strategies 査読あり
Roger Palmer
Proceedings of Teachers Helping Teachers, JALT SIG Publication 54 - 56 2006年7月
単著
-
Selecting and Adapting Communication Strategies
Roger Palmer
Proceedings of Teachers Helping Teachers, JALT SIG Publication 54 - 56 2006年7月
単著
-
Teacher Training Workshop Exploring Ways for Japanese Teachers of English to Make Their Classes More Communicative 招待あり 査読あり
Toshiyo Nabei, Roger Palmer, Chris Campbell
関西大学外国語教育研究 第11号 89 - 104 2006年3月
単著
-
Testing Communicative Language Skills: An Investigation of Practices and Assumptions
Roger Palmer
関西大学外国語教育フォーラム 第5号 39 - 51 2006年3月
単著
-
Testing Communicative Language Skills: An Investigation of Practices and Assumptions
Roger Palmer
関西大学外国語教育フォーラム 第5号 39 - 51 2006年3月
単著
-
Teacher Training Workshop Exploring Ways for Japanese Teachers of English to Make Their Classes More Communicative
Toshiyo Nabei, Roger Palmer, Chris Campbell
関西大学外国語教育研究 第11号 89 - 104 2006年3月
共著