その他教育活動及び特記事項 - 吉田 桂子
-
2012年8月-2012年9月
Examining Learner Autonomy Dimensions: What do Highly Motivated, Motivated, and Not Motivated Students
-
2012年8月-2012年9月
Perceptions of Teachers of Learner Autonomy Dimensions.
-
2012年8月
社会人と大学生が考える自己の英語能力と社会で必要な英語能力とは -社会人と大学生の意識調査から-
-
2012年2月
Survey of Communicative Language Teaching in Japan
-
2012年2月
Examining Learner Autonomy Dimensions
-
2011年11月
Examining Learner Autonomy Dimensions: Students' Perceptions of Their Responsibility and Ability
-
2011年11月
Communicative Lanugage Teaching in Tertiary Level
-
2011年8月
大学生が考える自己の英語能力と社会で必要な英語能力とは—大学生の意識調査から—
-
2011年4月-現在
Counseling for studying abroad
-
2011年4月-現在
Skill-based instruction
-
2010年4月
Examining Learner Autonomy Dimensions: The Case in Japanese Universities
-
2010年2月
日本の英語教育で養成すべきコミュニケーション能力− 中等・高等教育の役割と連携
-
2009年10月
Teacher Development in an Asian Context
-
2008年11月
Shadowing materials to foster self-learning
-
2008年11月
Asian based teacher development
-
2008年2月
シャドーイング:1. 教室での指導と応用 2. 体験と意見交換
-
2003年4月-2008年3月
労働基準法を用いた教材
-
1999年4月-現在
content-based instruction
-
1999年4月-現在
world news sharing time at the beginning of each lesson
-
1999年4月-2009年3月
神戸市外国語大学 国際交流センター 留学相談